torsdag 26 juni 2008

Shopping x 2

Ja, nu ska jag presentera min shopping. Ahh, det är såå roligt med nya stuffs! Har lagt band på mig vad det gäller att köpa saker hela våren, så det var skönt o äntligen släppa loss lite iallafall :)

På tisdagens rea som jag berättade om inhandlades ett vitt linne i modell loose. Bra att ha bara för o slänga på sig en varm sommardag (om vi får några mer sådana?!) eller att kitta upp med massa asseccoarer när det vankas fest. Sen köpte jag faktiskt inte så mycket mer, det var såå utplockat!

Igår var jag på IKEA för att agera smakråd. Men som de flesta gångerna (alla utom TVÅ tror jag) kommer man ut med något eget också. Och igår måste jag ha vart på omedveten fyndjakt för jag fick mycket för den 500-hundringen som kalaset gick på. Bland annat:


  • Två uppsättningar gardiner
  • 6 plastskålar/lådor

  • 2 dvdboxar

  • Tyg att klä om två stolar

  • Matta

  • Två krukväxter

Sen var det lite annat smått och gott, som man kan behöva sådär ibland. Det är IKEA bra att ha till :) Vidare idag tänker jag ägna mig åt att sy gardiner, klä om stolar och förhoppningsvis dra en fika med mina underbara "fikabuddies" nere på stan!

Bild: www.ikea.se

Inga kommentarer: