onsdag 11 juni 2008

Flytt? Ommöblering!

Är såå sugen på att flytta. Var inte längesedan jag höll på att kräkas på min förra lägenhet, en liten tvåa. Nu bor vi i en trea, som är närmare 80kvm, men ändå är jag återigen sugen på flytt! Jag vill bo i hus. Är uppvuxen i hus. Saknar alla föredelar med hus. Inte nackdelarna, men just nu väger fördelarna upp ;) Måla om och allt sånt där tjafs är är väl lagom kul men det är smällar jag kan ta. Vill inreda på nytt! Få välja mina egna tapeter och färger. Åh, det kliar i mina fingrar! Men tills dess att vi bor i det där huset, så får jag väl "nöja" mig med några ommöbleringar i lägenheten. Ska nog börja med tv-rummet för det står jag snart inte ut med längre...

En sådan här exteriör på huset hade inte vart fy skam. Tycker verkligen om funkisinspirerat!


Inga kommentarer: