fredag 27 juli 2007

Off we go

Nu är det fredag, och nu är det dags. Alldeles jättesnart kommer E och hämtar upp mig och vår färd kan börja. Here we come! =) Så tipselitips; akta er där ute på roadsen, haha. Känner att jag välförtjänt och nöjd kan bege mig hemifrån då jag de senaste dagarna pysslat med följande:
  • Tvättat (tråkigt, I know, men måste ju göras!)
  • Städat (efter att haft en schäfer hemma, har golven inte längre sin rätta färg)
  • Pysslat (min fotoalbum börjar arta sig, till exempel)
  • Organiserat (vi flyttade in för över en månad sen, börjar komma iordning nu...)

Ja, ett axplock... Och nu ligger ju TVÅ Ikea på vägen dit/hem, och en massa andra affärer. Så jag skulle tippa (om jag känner mig själv rätt) på att det säkert kommer med något nytt hem... Om jag inte kan hålla mig i styr vill säga, men hey, det har ju faktiskt vart löning!

Inga kommentarer: