onsdag 17 oktober 2007

CSN - varför göra något lätt när man kan göra det svårt?

Jag börjar bli trött på CSN. Varför kan det aldrig bli rätt? Inte undra på all den kritik de får när det aldrig blir rätt! Jag har nyligen skickat in en ansökan till dem OCH för att vara på den SÄKRA sidan ringde jag upp en telefonör för att fråga hur man skulle fylla i den (ja, dom är ju inte direkt logiska - gör det svårt iställt för lätt, det blir ju så mycket roligare då) så det blev rätt. Först visste inte ens hon hur men sedan hade hon tusen och en instruktioner och lovade högt att nu skulle det bli rätt och allt skulle gå som en dans. Jah. Tji fick jag. Nu sitter jag här o droppar fula ord över allas vårt älskade CSN. Trodde jag någonsin på allvar att det skulle bli rätt? Då får jag ju skylla mig själv.

Inga kommentarer: